شروع کار مهساشروع کار مهسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

عکس نی نی خود تو پیداکن

نظرات (7)

مهسا مامان آیهان
5 اسفند 91 13:33
سلام عکس آیهان منم بذار و با اجازه لینکت کردم


ممنون عزیزم
مامان علی
6 اسفند 91 1:06
سلام منم می خوام عکس پسرم تو آلبومتون باشه مرسی هر عکسی که خودتون خواستیت آخه من همشونو دوست دارم


سلام من ادرس وب تونو ندارم
مامان محمود
6 اسفند 91 2:04
سلام مهسا گلی وبت عالیه
اگه میشه به وب پسمل بیاید و تو مطلب غذا خوردنش تا یکسالگی اولین عکسشوبذارید
محمود متولد19/6/90هستش


کاش ادرس عکس محمود جون رو برام میذاشتید




سلام من ادرس وب تونو ندارم
مامان علی
8 اسفند 91 20:56
سلام ممنون میشم که عکس پسرم رو این جا بذارید شیرین عسل من متولد 11/11/1388هستش آدرس وبalimonajemeayande اسم وبلاگش هم علی شیرین عسل هستش عکسش رو گذاشتین بهم خبر بدین ممنون
ناشناس
8 اسفند 91 23:35
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه
zahra
13 اسفند 91 23:41
سلام مهسا جون امدم بگم منم میخوام عکس پسرم و بزاری تو البوم خوشگلت کارت خیلی جالبه مرسی
ایلیا گل پسر شیرین تر از عسلم متولد 4/6/90 بازم ممنونم راستی لینک شدی



سلام من ادرس وبتونو ندارم
مامان زهرا
16 اسفند 91 15:17
سلام لطفا ایملتو برام بفرست عکس ایلیا رو برات بزارم